مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 15:402023-02-03سياسي

مسئله همزمانی اذان صبح و پروازهای فرودگاه بوشهر حل شود


انتظار می رود مسئله همزمانی اذان صبح و پروازهای فرودگاه بوشهر حل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد در خطبه های این هفته نماز جمعه خورموج با تبریک 13 رجب المرجب میلاد مولی الموحدین علی (ع) اظهار داشت: وقتی نام امیرالمؤمنین علی (ع) را می آوریم اقیانوس علم و تقوا و عدالت روبرو خود می بینیم.

وی اضافه کرد: نسخه علاج و راه برون رفت جهان امروز از همه فسادها و جنگ های ویرانگر و بی عدالتی عمل به سیره و گفتار امیرالمؤمنین علی (ع) است.

امام جمعه دشتی با تبریک روز پدر اضافه کرد: برای همه پدران از دنیا رفته خصوصاً پدران آسمانی شهدا طلب رحمت و مغفرت الهی می کنیم.

وی با بیان اینکه آغاز ایام البیض رجب و فرصت مغتنمی برای اعتکاف و خلوت با خداست افزود: از همه اقامه کنندگان و برگزار کنندگان اعتکاف در سطح شهرستان تشکر و قدردانی می کنم.

زاهددوست با گرامیداشت 15 رجب سالروز ارتحال پیام رسان کربلا حضرت زینب کبری (س) ادامه داد: بصیرت در همراهی و اطاعت از امام زمان خود و حضور مؤثر در هر صحنه ای که باعث تقویت اسلام می شد از ویژگی های ممتاز آن بانوی بزرگوار بود.

وی با گرامیداشت ایام دهه فجر انقلاب اسلامی تاکید کرد: فصل جدید انقلاب اسلامی آغاز شده است که گام دوم انقلاب است، گامی که باید نسل نوجوان ما با قدرت بردارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئله همزمانی اذان صبح و پروازهای فرودگاه بوشهر حل شود

مسئله همزمانی اذان صبح و پروازهای فرودگاه بوشهر حل شود