مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 15:102023-02-03سياسي

رهایی بیستمین زندانی محکوم به قصاص در هرمزگان


رییس کل دادگستری هرمزگان از رهایی یک زندانی محکوم به قصاص با اعلام رضایت اولیای دم همزمان با ایام اللّه دهه فجر و در آستانه ولادت باسعادت حضرت امیرالمؤمنین امام علی(ع) خبر داد.

- بندرعباس - رییس کل دادگستری هرمزگان از رهایی یک زندانی محکوم به قصاص با اعلام رضایت اولیای دم همزمان با ایام اللّه دهه فجر و در آستانه ولادت باسعادت حضرت امیرالمؤمنین امام علی(ع) خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجتبی قهرمانی ظهر جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در نتیجه پیگیری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان و تلاش اعضای شورای حل اختلاف زندان بندرعباس، خوشبختانه اولیای دم به مناسبت ولادت باسعادت مولای متقیان حضرت امیرالمؤمنین امام علی (ع) و با استناد به عفو و رأفت اسلامی با حضور در شعبه بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رودان، رضایت بی قید و شرط خود را اعلام کردند و به این زندانی، حیاتی دوباره بخشیدند.

وی تصریح کرد: این بیستمین اعلام رضایت در پرونده های قصاص از ابتدای سال جاری است که با پیگیری بازپرس شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رودان و همکاری مسئولان قضایی، اداره کل زندان ها و شورای حل اختلاف به ثمر نشسته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهایی بیستمین زندانی محکوم به قصاص در هرمزگان

رهایی بیستمین زندانی محکوم به قصاص در هرمزگان