مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 15:002023-02-03سياسي

دشمن با روایت گری اشتباه به دنبال دل سرد کردن مردم از انقلاب است


امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه نباید به دشمن اجازه روایت گری دهیم، گفت: گفت: انقلاب اسلامی جلوه توحید الهی بود و اراده خدا بر اراده شیاطین غلبه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام محمد عبادی زاده در جمع نمازگزاران بندرعباس، با تبریک میلاد حضرت علی (ع) و تبریک روز پدر و تولد آن حضرت در حریم کعبه را نشانه روشنی بر درخشندگی این شخصیت عنوان کرد و اظهار کرد: دهه فجر را یوم الله می نامیم چون هم دفع نغمت و هم جلب نعمت است و نغمت طاغوت و نظام سلطه جهانی در 22 بهمن 57 از این سرزمین رخت بربست و از سوی دیگر با آمدن امام راحل، نعمت تحقق سنت های خدا در این کشور جاری شد.

وی با بیان این که نصرت الهی همیشه با بندگان خوب خویش است، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در تفسیر یوم الله این نکته لطیف را تأکید می دارند و آن روزی که خدای تبارک و تعالی، اهداف مؤمنین را محقق و پوژه نظام استکباری به زمین مالیدند و روزی که دست قدرت خدا آشکار می شود یوم است و این تعریف زیبا و دقیقی از یوم الله است.

حجت الاسلام عبادی زاده ادامه داد: همه کاره خداست و انقلاب اسلامی جلوه توحید الهی بود و اراده خدا بر اراده شیاطین غلبه کرد و با همین اراده و با حمایت دست قدرت خدا، توانسته ایم این انقلاب را 44 سال به پیش ببریم و این مرهون حضور مردم در صحنه و مقاومت و ایمان اوست و خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن با روایت گری اشتباه به دنبال دل سرد کردن مردم از انقلاب است

دشمن با روایت گری اشتباه به دنبال دل سرد کردن مردم از انقلاب است