مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 14:102023-02-03اجتماعي

تداوم وزش باد در اردبیل/ سرما و یخبندان در راه است


براساس نقشه های هواشناسی طی امشب به دلیل تقویت پرفشار سطح زمین علاوه بر تداوم وزش باد، دمای هوا به طور محسوس کاهش یافته و هوای سرد و یخبندانی در اردبیل حاکم می شود.

- سیاوش محمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، در رابطه با آخرین وضعیت هواشناسی استان اردبیل اظهار کرد: بر اساس نقشه های هواشناسی طی امشب تا صبح فردا به دلیل تقویت پرفشار سطح زمین علاوه بر تداوم وزش باد جنوب غربی، دمای هوا به طور محسوس کاهش یافته و هوای سرد و یخبندانی در اردبیل حاکم می شود.

وی افزود: همچنین طی امروز در مناطق مرکزی و جنوبی استان آسمانی صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد تند تا نسبتاً شدید ادامه خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل خاطرنشان کرد: آسمان مناطق شمالی استان نیمه ابری تا ابری بوده و در بعضی ساعات بارش خفیف باران نیز احتمال می رود.

محمدی افزود: در سه روز اول هفته آینده با پایداری نسبی شرایط جوی، آسمان اغلب مناطق استان صاف تا نیمه ابری بوده و به دلیل وزش باد در طول روزها دمای هوا به طور نسبی افزایش می یابد.

وی ادامه داد: از عصر دوشنبه با تقویت کم فشار سطح زمین سرعت وزش باد در سطح استان تشدید شده و از روز سه شنبه با ورود سامانه بارشی به استان علاوه بر تداوم وزش باد شدید، در مناطقی از استان بارش باران و برف نیز پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم وزش باد در اردبیل/ سرما و یخبندان در راه است

تداوم وزش باد در اردبیل/ سرما و یخبندان در راه است