مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 14:052023-02-03سياسي

رسیدگی به مشکلات حوزه آرد و نان شهرقدس با برگزاری میز خدمت


مردم گلایه هایی نسبت به آرد و نان داشته و میزخدمت در این خصوص برگزار شد و راه اندازی ناظرین افتخاری از پیشنهادات مردم بود تا بتوانند کمک حال اتحادیه ها و تعزیرات باشند و مشکلات حوزه آرد و نان کمتر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرقدس، حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرقدس در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه که ظهر امروز در مصلی برگزار شد، ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و تبریک میلاد با سعادت حضرت علی علیه السلام اظهار کرد: لباس تقوا زینت بخش ترین لباس هاست و موجب جلوگیری از غرق شدن در گناهان و خودکنترلی می شود.

وی گفت: از اصول مهم خانواده موفق، معنویت و محبت است و هدیه دادن زوجین به همدیگر، تواضع و فروتنی می باشد که در ایجاد و حفظ محبت و مهربانی در خانواده موثر است.

خطیب نماز جمعه شهرقدس با اشاره مردم داری، انفاق و یتیم نوازی امیرالمومنین علیه السلام، افزود: زلزله شهرستان خوی موجب بی سرپناهی مردم شده که کمک هایی از سمت هلال احمر ارسال شده اما لازم است کمک های نقدی و غیرنقدی بیشتری با همدلی و کمک مومنانه اهدا شود، همانطور که با مواسات در دوران کرونا به یکدیگر کمک کردیم.

حجت الاسلام جوکار به جایگاه مقام پدر اشاره کرد و در ادامه در ارتباط با مراسم معنوی اعتکاف گفت: دانش آموزان و رویش های گام دوم انقلاب استق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به مشکلات حوزه آرد و نان شهرقدس با برگزاری میز خدمت

رسیدگی به مشکلات حوزه آرد و نان شهرقدس با برگزاری میز خدمت