مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 13:302023-02-03سياسي

فرهنگ ایثار وشهادت بابرگزاری یادواره شهدا درجامعه نهادینه شده است


فرهنگ ایثار و شهادت با برگزاری یادواره شهدا در جامعه نهادینه شده است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادواره 313 شهید والامقام شهرستان کردکوی استان گلستان افزود: برگزاری این یادواره ها در راستای جهاد تبیین و موفقیت در گام دوم انقلاب لازم و ضروری است.

سردار تنگسیری گفت: در حماسه بزرگ ملی دفاع مقدس گنج های نهفته ای وجود دارد مثل شهید ابراهیم هادی و بقیه شهدای دیگر ، هر چه از آن اقیانوس بی کران ایثار و شهادت ، مرواریدهای درخشان کشف کنیم و برداریم و استفاده کنیم ، تمام نشدنی است .

اینقدر غوص در عمق زندگی شهدا بهره های مادی و معنوی در پی دارد که اگر کسی مشغول آن شد به راحتی از آن دست نخواهد کشید و رشد و تعالی می یابد.

وی افزود : طبق آیه شریفه وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ هرگز کسانی را که در راه خدا کشته شده‏ اند مرده مپندار بلکه زنده‏ اند که نزد پروردگارشان روزی داده می ‏شوند ، شهدا زنده هستند و برای ما دارند دعا می کنند این را باور داریم چونکه در عملیات هایی که انجام می دهیم به نقش مؤثر شهدا در کنار خود حس می کنیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ ایثار وشهادت بابرگزاری یادواره شهدا درجامعه نهادینه شده است

فرهنگ ایثار وشهادت بابرگزاری یادواره شهدا درجامعه نهادینه شده است