مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 12:552023-02-03اقتصادي

طرح هادی روستایی در حوزه اشتغال ایجاد شود/ لزوم ورود چای به بورس


نماینده لاهیجان و سیاهکل در مجلس، بیکاری در روستاها را عامل مهاجرت جوانان به شهرها دانست و گفت: باید در حوزه اشتغال در روستاها هم طرح هادی داشته باشیم، - ایسنا/گیلان نماینده لاهیجان و سیاهکل در مجلس، بیکاری در روستاها را عامل مهاجرت جوانان به شهرها دانست و گفت: باید در حوزه اشتغال در روستاها هم طرح هادی داشته باشیم، زیرا جزیره ای کار کردن برای اشتغال خروجی ندارد.

رسول فرخی، بودجه را یکی از مهمترین برنامه های مالی کشور دانست و اظهار کرد: تاکید بودجه 1402 بر رفع مشکلات اقتصادی و بهبود معیشت مردم و تسهیل راهکارهای حوزه کسب و کار است.

وی از افزایش 17 درصدی اعتبارات بخش مدیریت شوراهای شهری و روستایی در بودجه 1402 خبر داد و تصریح کرد: این اعتبارات بیشتر زیربنایی بوده و نمی تواند در حوزه اشتغال تحول آفرین باشد.

نماینده شهرستان های لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی در گفت وگوی ویژه خبری باران، طرح هادی روستایی را علیرغم همه کاستی ها مفید دانست و اضافه کرد: باید در حوزه اشتغال در روستاها هم طرح هادی داشته باشیم، زیرا جزیره ای کار کردن برای اشتغال خروجی ندارد.

فرخی، بیکاری در روستاها را عامل مهاجرت جوانان به شهرها دانست و افزود: همه سازمان های متولی امر اشتغال باید به حوزه اشتغالزایی در روستاها کمک کنند تا با ایجاد درآمد پایدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح هادی روستایی در حوزه اشتغال ایجاد شود/ لزوم ورود چای به بورس

طرح هادی روستایی در حوزه اشتغال ایجاد شود/ لزوم ورود چای به بورس