مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 12:502023-02-03سياسي

کاروان قرآنی اوقاف در 44 بقعه و مسجد قم حضور خواهد یافت


کاروان های قرآنی چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با محوریت حرم مطهر امامزادگان موسی مبرقع(ع) و سید علی(ع)، در 44 بقعه و مسجد استان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، به مناسبت فرا رسیدن چهل و چهارمین فجر انقلاب اسلامی، کاروان قرآنی انقلاب در 44 مسجد و بقعه متبرکه به اجرای برنامه می پردازد.

این کاروان با محوریت آستان مقدس امامزادگان موسی مبرقع(ع) و سید علی(ع) تدارک دیده شده و برنامه آنها به این ترتیب است که طی ایام الله دهه فجر، هر شب دو گروه از آن در بقاع متبرکه و مساجد مشخص شده حضور می یابند و به توزیع تبرکات بین مردم می پردازند.

اجرای قاریان برجسته استان، گروه سرود، مداح و راوی، از دیگر بخش های کاروان قرآنی فجر انقلاب خواهد بود.

روایت گری در مورد دستاوردهای انقلاب اسلامی، تبیین جایگاه امامزادگان و ترویج سنت حسنه وقف، جزو برنامه های کاروان مذکور است.

گفتنی است این برنامه از 12 تا 25 بهمن ماه امسال اجرایی می شود و معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری و کانون مساجد استان هم در اجرای آن مشارکت دارند.

فهرست مساجد و بقاع متبرکه گروه های مختلف کاروان های قرآنی ایام الله دهه فجر بدین شرح است: 1) چهارشنبه 12 بهمن 1401 - مسجد حضرت زینب (س) بلوار 15 خرداد، میدان شهید محلاتی - مسجد ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاروان قرآنی اوقاف در 44 بقعه و مسجد قم حضور خواهد یافت

کاروان قرآنی اوقاف در 44 بقعه و مسجد قم حضور خواهد یافت