مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 12:352023-02-03اقتصادي

امسال سهم صادرات صنایع دستی در ملایر صفر بود


فرماندار ویژه ملایر ابرازامیدواری کرد با همراهی بخش خصوصی شاهد راه اندازی نخستین بندرخشک مختص مبل منبت کشور و یا منطقه ویژه اقتصادی در این شهرستان باشیم و گفت: - متاسفانه سهم صادرات صنایع دستی و خدمات در ملایر صفر بود.

سلمان اسماعیلی در نشست فعالان صنعت مبلمان منبت ملایر با مدیر بازرگانی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی، افزود: بدون تردید با همراهی و مشارکت مستمر دستگاه های ذیربط دولتی و بخش خصوصی، می توانیم حجم بالایی از گردشگران و خریداران را جذب و یک فرآیند کنترل و تضمین کیفیت در این شهرستان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه تبلیغات رایگان سالانه هنر_صنعت مبلمان منبت ملایر در رسانه ملی از 4000 ثانیه به 5000 ثانیه افزایش یافت، اظهار کرد: لازمه استفاده بهینه و حداکثری از تبلیغات 5000 ثانیه ای در رسانه ملی، تشکیل ستاد شهرستانی و برنامه ریزی کامل برای برگزاری یک جشنواره فروش ویژه در یک فرصت مناسب آب و هوایی است.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: راهکار اجرایی برای توسعه صادرات، افزایش بهره وری و سودآوری، راهیابی به بازارهای جهانی و صادرات محور شدن، ایجاد بندر خشک یا منطقه ویژه اقتصادی و توسعه شهرک های صنعتی تخصصی است و حمایت صددرصدی می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال سهم صادرات صنایع دستی در ملایر صفر بود

امسال سهم صادرات صنایع دستی در ملایر صفر بود