مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 12:212023-02-03سياسي

آخرین وضعیت خوی از زبان استاندار/ ارزیابی خسارت ها تا پایان امشب جمع بندی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، محمد صادق معتمدیان در نشست خبری با اصحاب رسانه در فرمانداری خوی اظهارداشت: از تلاشگران جمعیت هلال احمر که شبانه روز در خدمت مردم هستند، قدردانی می کنیم.

وی ادامه داد: با تعاملات خوب مجموعه های امدادی، تمام دستگاه های اجرایی، خدمات رسان، نیروهای نظامی و انتظامی، خدمات حداکثری به زلزله زدگان ارائه شده است.

معتمدیان تصریح کرد: با وجود آسیب ها، از همان ساعات اولیه تمامی شریان های حیاتی از جمله آب و برق و گاز شهرستان وصل شد.

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه مهمترین کار، بسیج امکانات برای اسکان اضطراری بوده است گفت: بحث ارزیابی خسارت ها در مناطق شهری و روستایی با 130 گروه در حال انجام است و تا پایان امشب برای ارائه به دولت جمع بندی می شود.

وی یادآور شد:از پیگیری های رییس جمهور محترم حضور معاون اول و مدیران ارشد کشور در منطقه قدرانی می کنیم و این نشان از اهمیت خدمت مسؤلان کشور به مردم است.

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه امکانات در اسکان های اضطراری تجمیع شده و خدمات کامل به مردم داده می شود گفت:60 اردوگاه ایجاد شده و تا یکصد اردوگاه افزایش خواهد یافت.

معتمدیان خاطرنشان کرد: حدود 12 هزار واحد مسکونی در مناطق شهری و روستایی ارزیابی شده اند و تاکنون بیش از30هزار دستگاه چادر توزیع شده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت خوی از زبان استاندار/ ارزیابی خسارت ها تا پایان امشب جمع بندی می شود

آخرین وضعیت خوی از زبان استاندار/ ارزیابی خسارت ها تا پایان امشب جمع بندی می شود