مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 12:202023-02-03ورزشي

برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی بازی های بومی محلی خواهران بسیج زنجان


جشنواره فرهنگی ورزشی بازی های بومی محلی خواهران بسیج استان زنجان به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر با شرکت 230 ورزشکار به کار خود پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان؛ جشنواره فرهنگی ورزشی بازی های بومی و محلی خواهران بسیج استان زنجان به مناسبت گرامیداشت دهه فجر با حضور شهرستان های توابع استان و با شرکت 230  ورزشکار در رشته های آمادگی جسمانی، داژبال، دارت، هفت سنگ، طناب کشی و دال پلان در سالن شهید زین الدین برگزار شد.

در این جشنواره و در رشته آمادگی جسمانی 9 تیم، داژبال 9 تیم، طناب کشی 9 تیم، دارت 35 تیم، هفت سنگ 35 تیم و دال پلان 35 تیم حضور داشتند.

مهناز بیگ زاده، مدیر ورزش خواهران تربیت بدنی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در حاشیه برگزاری این مراسم در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان، با اشاره به اینکه ورزش های بومی و محلی از زمان های گذشته مورد توجه عموم مردم بوده و بخش مهمی از اوقات فراغت را پر کرده است، اظهار کرد: این ورزش ها ریشه در فرهنگ اصیل و ملی ما دارد و بازی های بومی و محلی سنتی نشان هویت یک ملت بوده و جزیی سنن ما محسوب می شود.

بیگ زاده در ادامه به اهداف برگزاری این جشنواره اشاره کرد و گفت: تحقق تدابیر و منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اشاعه و توصیه ورزش همگانی در بین تمامی اقشار جامعه، کاهش آسیب های اجتماعی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی بازی های بومی محلی خواهران بسیج زنجان

برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی بازی های بومی محلی خواهران بسیج زنجان