مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 12:202023-02-03سياسي

سردار تنگسیری: امروز دیگر در مقابل هیچ کدخدایی دست به سینه نمی شویم


فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه بچه های انقلاب از هیچ چیزی واهمه ندارند گفت: امروز دیگر در مقابل هیچ کدخدایی دست به سینه نمی شویم و دیگر آن زمان گذشت که هر کاری دلشان می خواستند در ایران می کردند و نمی توانستیم برخورد کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادواره سرداران و 313 شهید شهرستان کردکوی با گرامی داشت ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: امروز به خود افتخار می کنیم در برابر آمریکایی که خود را کدخدا می دانست و کسی جرات نمی کرد در مقابلش بشیند هیچ ترسی نداریم و ما به وعده الهی ایمان داریم و معتقدیم پیروزی از آن ما است.

سردار تنگسیری ادامه داد: امام راحل در مقابل استکبار ایستاد و باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد، مردم ایران 44 سال با افتخار شهید داده و در مقابل دشمن ایستادند تا بگویند ما نمی گذاریم یک بار دیگر علی(ع) تنها بماند.

اعتقاد داریم کسانی که جلوی ما صف کشیدند ضد اسلام و قرآن عمل می کنند چراکه به قرآن اهانت کرده و آن را به آتش می کشند و کسانی که به ظاهر مسلمان هستند به این دشمنان دل بستند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه افزود: آمریکایی ها اگر باز هم به خلیج فارس برگردند شکست خواهند خورد چرا که شکسته خورده هستند و بچه های ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار تنگسیری: امروز دیگر در مقابل هیچ کدخدایی دست به سینه نمی شویم

سردار تنگسیری: امروز دیگر در مقابل هیچ کدخدایی دست به سینه نمی شویم