مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 12:202023-02-03سياسي

128 میلیارد تومان اعتبارات اشتغالزایی ایثارگران خراسان جنوبی


بیرجند_ معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: 128 میلیارد تومان برای اشتغالزایی ایثارگران خراسان جنوبی مصوب شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید امیر قاضی زاده هاشمی صبح امروز جمعه در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان بیان داشت: برای اجرای مصوبات این شورا اعتباری پیش بینی شده که این منابع به استان ها ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه در بودجه سال 1402 یک درصد بودجه جاری برای اجرای مصوبات این شورا در نظر گرفته شده است، افزود: این شورا با توجه به اینکه در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه دارد باید برای ایجاد موزه دفاع مقدس ورود کند.

وی با اشاره به اینکه در این شورا باید مسائل مربوط به ایثارگران غیر جانباز و شهید هم مطرح شود، تصریح کرد: هر یک از دستگاه های اجرایی استان باید پایان سال گزارشی از هزینه گرد یک درصد بودجه جاری خود را در این خصوص ارائه کنند.

معاون رییس جمهور با اعلام اینکه تاکنون 916 ایثارگر خراسان جنوبی در سامانه کاریابی ما ثبت نام کرده اند که نسبت به گذشته میزان آن افزایش یافته است، اظهار کرد: از این تعداد 106 نفر فرزند شهید هستند که تعداد 153 نفری آن در سال گذشته به دلیل استخدام های انجام شده، کاهش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

128 میلیارد تومان اعتبارات اشتغالزایی ایثارگران خراسان جنوبی

128 میلیارد تومان اعتبارات اشتغالزایی ایثارگران خراسان جنوبی