مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 11:162023-02-03سياسي

شهرداری سمنان حقوق کتابخانه های عمومی را نمی دهد!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمد طاهریان، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر سمنان، حمایت از کتابخانه های عمومی شهر سمنان را برای ارائه خدمات بهتر کتاب خوانی به شهروندان سمنانی ضروری توصیف کرد.

وی ضمن تبریک ایام ولادت باسعادت امام علی (ع) و تبریک روز پدر و گرامیداشت یاد و خاطره بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران، فرارسیدن ایام الله دهه فجر را به حاضران در جلسه تبریک گفت و افزود: اساس کارکرد کتابخانه ها در دنیا و در ایران تغییر کرده است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان گفت: تصوری که از کتابخانه به عنوان محیطی که در آن صرفاً امانت کتاب اتفاق می افتد یا با سالن مطالعه تعریف می شود، تغییر کرده و امروز 40 نوع خدمت متنوع در کتابخانه های عمومی استان ارائه می شود.

طاهریان یکی از دغدغه های امروز کتابخانه های عمومی شهرستان سمنان را عدم پرداخت نیم درصد شهرداری ها عنوان کرد و گفت: عمده اعتبارات کتابخانه های عمومی از نیم درصد درآمد شهرداری ها تأمین می شود.

وی تصریح کرد: چنانچه این بودجه به موقع توسط شهرداری ها تأمین شود، زمینه شاداب سازی کتابخانه های عمومی و ترغیب مردم به امر کتاب خوانی فراهم خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری سمنان حقوق کتابخانه های عمومی را نمی دهد!

شهرداری سمنان حقوق کتابخانه های عمومی را نمی دهد!