مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 11:152023-02-03سياسي

مشکل اراضی «عظیمیه» شهر قزوین حل می شود


استاندار قزوین با انتشار توییتی از فراهم شدن زمینه رفع مشکل اراضی عظیمیه شهر قزوین از طریق تأمین منابع لازم برای ایجاد زیرساخت ها خبر داد.

- محمدمهدی اعلایی شب گذشته با انتشار توییتی از فراهم شدن زمینه رفع مشکل اراضی عظیمیه شهر قزوین خبر داد؛ در متن این توییت آمده است: با پیگیری های مؤثر معاونت عمرانی استانداری، اقدامات ارزشمند اداره کل راه و شهرسازی و همراهی امتنان برانگیز دستگاه قضایی استان، زمینه رفع مشکل طویل المدت اراضی عظیمیه شهر قزوین از طریق تأمین منابع لازم برای ایجاد زیرساخت ها فراهم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رفع مشکل اراضی عظیمیه و اراضی شهرک اندیشه در شهر قزوین در طول سال های گذشته از جمله مطالبات مردم بود که تیم مدیریتی استان از ابتدای استقرار دولت سیزدهم نسبت به بررسی مشکلات و رفع آن اقدام و پس از انتشار خبر حل مشکل 21 ساله اراضی اندیشه در مرداد ماه سال جاری، اکنون نیز در دهه مبارک فجر خبر فراهم شدن زمینه رفع مشکل اراضی عظیمیه منتشر شد.

بنا بر اعلام روابط عمومی استانداری قزوین، مهدی رجحانی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار نیز در این خصوص اظهار کرد: یکی از مشکلات بیش از سه دهه استان قزوین عدم تأمین زیرساخت های محدوده موسوم به عظیمیه بود که برای تعداد زیادی از شهروندان و مردم قزوین که به امید خانه دار شدن د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل اراضی «عظیمیه» شهر قزوین حل می شود

مشکل اراضی «عظیمیه» شهر قزوین حل می شود