مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 11:152023-02-03پزشكي

ارائه خدمات تخصصی ترمیم زخم دیابت در سمنان


رییس جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران از ارائه خدمات تخصصی ترمیم زخم دیابت در استان سمنان با پیگیری های انجام شده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، مسعود حبیبی، رییس جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران در دیدار با استاندار سمنان گفت: با تلاش و پیگیری جهاد دانشگاهی استان سمنان، موافقت اصولی تأسیس درمانگاه تخصصی دیابت و درمان زخم جهاد دانشگاهی استان سمنان صادر شده است و خدمات تخصصی در حوزه ترمیم زخم دیابت در استان سمنان ارائه خواهد شد.

حبیبی افزود: مرکز جامع دیابت و ترمیم زخم سمنان یک مرکز تخصصی با هدف پیشگیری و درمان دیابت بوده و زمینه فعالیت آن ،شامل ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی همه جانبه در حوزه دیابت با نگاه ویژه به درمان زخم پای دیابتی و انواع زخم های مزمن است.

وی ادامه داد: رویکرد این مرکز، درمان مناسب و مؤثر و تلاش در جهت تسریع روند بهبود زخم و حفظ اندام که یکی از معضلات بیماری دیابت است، خواهد بود.

رییس جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران افزود: فعالیت اصلی این درمانگاه در درمان دیابت نیز شامل خدمات عمومی و خدمات تخصصی در حوزه دیابت، درمان انواع زخم ها، خدمات عمومی و خدمات تخصصی در زمینه زخم است.

حبیبی گفت: شناسایی عوامل ریسک ایجاد دیابت و افزایش آگاهی در خصوص کاهش تعداد مبتلایان و تشخیص زودهنگام افراد مستعد، بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات تخصصی ترمیم زخم دیابت در سمنان

ارائه خدمات تخصصی ترمیم زخم دیابت در سمنان