مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 10:502023-02-03سياسي

یکتا: باید برای تاثیرگذاری بر عرصه حکمرانی جدید در دنیا آماده شویم


چهل و سه سال است که مردم همه ناملایمات را برای خدا تحمل کرده اند و جمله رهبری در خصوص درخواست از جوانان برای عرصه حکمرانی جدید در دنیا با تاثیرگذاری ایران اسلامی قطعا یک ایدوئولوژی جدید برای فتوحات بعدی برای ما خواهد بود که باید برای آن آماده شویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، حاج حسین یکتا از فعالان فرهنگی و جهادی کشور و مسؤول جمعیت امام رضایی ها در مراسم گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و یادواره شهدای روستای آبباریک در مسجد حضرت قائم(عج) روستای آبباریک ورامین اظهار کرد: جایگاه شهدای ما عرفانی است و امام فرمودند سال ها باید بگذرد تا جایگاه شهید در میان مردم مشخص شود، شهیدان امامزادگان عشق هستند.

وی گفت: برکت کشور ما شهدا هستند و پرچم شهدا و خانواده های آن ها همیشه بالا می باشد و انسان باید مانند شهدا برکت داشته باشد و اثرگذار زندگی کند.

مسؤول جمعیت امام رضایی ها با اشاره به ایام الله دهه مبارک فجر بیان افزود: دشمنان فکر کردند که بعد از دفاع مقدس سر ریل انقلاب خواهد چرخید اما نمی دانستند این مردم همان مردم سال 57 هستند و این ها امتداد همان زمزم ابتدای انقلاب هستند.

یکتا ادامه داد: فضای مجازی توسط دشمنان با تزریق شبکه های مختلف ایجاد شد که با القای تفکر غربی در این فضای رها بتوانند در مواقع ضرورت از جوان های دفاع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکتا: باید برای تاثیرگذاری بر عرصه حکمرانی جدید در دنیا آماده شویم

یکتا: باید برای تاثیرگذاری بر عرصه حکمرانی جدید در دنیا آماده شویم