مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 10:502023-02-03سياسي

اجرای طرح ملی غربالگری سرطان زنان در 11 استان کشور


رییس پژوهشکده معتمد جهاد دانشگاهی کشور از اجرای طرح ملی غربالگری سرطان زنان در 11 استان کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، رامین صرامی، رییس پژوهشکده معتمد جهاد دانشگاهی در دیدار با استاندار سمنان گفت: شبکه ملی پیشگیری و تشخیص زودهنگام بیماری های غیرواگیر و سرطان های رایج در زنان با همکاری پژوهشکده معتمد در 11 استان کشور ایجاد شده است.

وی افزود: حسب دستور رییس جهاد دانشگاهی و طی توافق انجام شده، این پژوهشکده با واحدهای استانی جهاد دانشگاهی در کشور با حمایت و پشتیبانی مسؤولان استانی، در مرحله نخست 11 استان را  شبکه ملی پیشگیری و تشخیص زودهنگام بیماری های غیرواگیر و سرطان متصل کرد و مردم استان ها از خدمات تخصصی در این حوزه بهره مند می شوند.

رییس پژوهشکده معتمد جهاد دانشگاهی اضافه کرد: زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری و ظرفیت های موجود در جهاد دانشگاهی استان سمنان بسیار مناسب و خوب است و در این سفر، مقدمات عضویت استان سمنان در این شبکه ملی برای بهره مندی مردم این استان از این خدمات تخصصی انجام می شود.

وی اضافه کرد: طرح های بسیار خوب و مناسبی در راستای غربالگری و پیشگیری زودهنگام سرطان های رایج در زنان به ویژه سرطان سینه در پژوهشکده معتمد انجام می شود که امیدواریم مردم استان سمنان نیز بتوانند از این خدمات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ملی غربالگری سرطان زنان در 11 استان کشور

اجرای طرح ملی غربالگری سرطان زنان در 11 استان کشور