مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 10:452023-02-03سياسي

فصل جدیدی در توسعه سلامت کهگیلویه و بویراحمد در راستای تحقق شعار عدالت در سلامت


رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از فصل جدیدی در توسعه سلامت کهگیلویه و بویراحمد در راستای تحقق شعار عدالت در سلامت خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از فصل جدیدی در توسعه سلامت کهگیلویه و بویراحمد در راستای تحقق شعار عدالت در سلامت خبر داد.

محمد غلام نژاد در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: چندین پروژه عمرانی بزرگ در سطح استان شامل بیمارستان 32تختخوابی شهید سلیمانی شهرستان بهمیی، مرکز پزشکی هسته ای فاز تشخیصی، مرکز جامع سلامت نقاره خانه، چندین اقامتگاه پزشک، خانه بهداشت، پایگاه سلامت و پایگاه اورژانس افتتاح می شود.

وی افزود: پروژه بزرگ بیمارستان بهمیی با 6000متر مربع زیر بنا و بالغ بر 125میلیاردتومان هزینه پروژه و تجهیزات مطالبه عمومی مردم شهرستان بوده و می تواند فصل جدیدی را در بهداشت و درمان منطقه رقم بزند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهار کرد: شهرستان بهمیی به دلیل بن بستی که وجود دارد و نداشتن زیرساختهای مناسب بهداشتی و درمانی، با افتتاح و راه اندازی کامل بیمارستان در آینده نزدیک شاهد شکوفا شدن سلامت در شهرستان خواهد بود.

مرکز پزشکی هسته ای یاسوج به عنوان پروژه ای تشخیصی و درمانی در آینده نزدیک، نیاز بیماران به ارجاع به شهرهای همجوار را مرتفع خواهد ساخت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فصل جدیدی در توسعه سلامت کهگیلویه و بویراحمد در راستای تحقق شعار عدالت در سلامت

فصل جدیدی در توسعه سلامت کهگیلویه و بویراحمد در راستای تحقق شعار عدالت در سلامت