مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 10:152023-02-03سياسي

دولت خدمت رسانی بی منت و صادقانه به مردم را دنبال می کند


دولت مردمی، عدالت محور و تحولگرای آیت الله رییسی علیرغم پاره ای محدودیت ها، موانع و تنگناها به دنبال خدمت رسانی بی منت و صادقانه به مردم است.

- معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: دولت مردمی، عدالت محور و تحولگرای آیت الله رییسی علیرغم پاره ای محدودیت ها، موانع و تنگناها به دنبال خدمت رسانی بی منت و صادقانه به مردم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمد حسینی در اختتامیه بیست و یکمین جشنواره شعر غدیر در شهرستان بناب با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی و میلاد مسعود مولی علی علیه السلام با بیان این که ملت ایران از فرهنگی غنی برخوردار است ، اظهار داشت: فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی نه تنها قادر است نیازهای جامعه ما را بر طرف کند، بلکه از این ظرفیت و جذابیت برخوردار است که مورد استقبال سایر ملت ها هم قرار گیرد لذا باید در قالب برنامه های فرهنگی و هنری این فرهنگ ریشه دار و عمیق را به همگان به ویژه جوانان عرضه کنیم.

وی با تجلیل از شخصیت برجسته و متعالی حضرت علی علیه السلام به تاثیر سخن و ابعاد وجودی آن حضرت در شعر و ادبیات عرب و زبان فارسی اشاره کرد و گفت: علامه امینی در کتاب گرانسنگ الغدیر اسامی شاعران عرب زبان را که پیرامون حماسه جاودان غدیر و عظمت مولی الموحدین از قرن اول هجری اشعاری سروده اند به همراه ابیات آنان به رشته تحریر در آورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت خدمت رسانی بی منت و صادقانه به مردم را دنبال می کند

دولت خدمت رسانی بی منت و صادقانه به مردم را دنبال می کند