مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 10:102023-02-03بين الملل

دیدار پادشاه اردن با وزیر خارجه آمریکا در واشنگتن


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری آناتولی، «عبدالله دوم» پادشاه اردن با «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا در مورد تحولات منطقه ای و بین المللی و توقف تنش ها در اراضی فلسطینی گفتگو کرد.

- ملک عبدالله دوم در چارچوب سفر رسمی به آمریکا با وزیر امور خارجه این کشور در واشنگتن دیدار و با او درباره مسائل مختلف رایزنی کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری آناتولی، عبدالله دوم پادشاه اردن با آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا در مورد تحولات منطقه ای و بین المللی و توقف تنش ها در اراضی فلسطینی گفتگو کرد.

بر اساس بیانیه دربار پادشاهی اردن، این رایزنی ها در جریان دیدار دو طرف در واشنگتن در چارچوب سفر رسمی ملک عبدالله دوم به آمریکا صورت گرفت.

دو طرف در این دیدار درباره روابط راهبردی بین دو کشور و تلاش های مشترک برای ارتقای ثبات در خاورمیانه بحث و تبادل نظر کردند.

پادشاه اردن در دیدار با بلینکن ضمن قدردانی از حمایت های آمریکا از کشورش، گفت که مشتاق ادامه هماهنگی و همکاری بین امان - واشنگتن است.

در این دیدار همچنین تحولات منطقه ای و بین المللی به ویژه موضوع فلسطین و تلاش برای ایجاد آرامش، توقف تنش ها و جلوگیری از اقدامات یکجانبه در سرزمین های فلسطینی که شانس دستیابی به صلح را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار پادشاه اردن با وزیر خارجه آمریکا در واشنگتن

دیدار پادشاه اردن با وزیر خارجه آمریکا در واشنگتن