مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 10:012023-02-03سياسي

شهرداری تحویل شهرک های جدید مسکونی را پیگیری کند


سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: شهرداری تحویل شهرک های جدید مسکونی در اردبیل را از مسئولین فرادستی پیگیری کند.

- سلامت صفری در گفت وگو با خبرنگار مهر ، با تاکید بر پیگیری تحویل شهرک های جدید مسکونی اظهار کرد: از شهردار اردبیل درخواست داریم این موضوع را از مسئولین فرادستی پیگیری کند.

وی به ضرورت اولویت بندی و ستاره دار کردن طرح ها و پروژه ها در زمان تصویب بودجه اشاره کرد و گفت: ضروری است رهنمودهای نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرمان و سایر صاحب نظران و درخواست شهروندان و نیاز شهر را که احصا کرده و در برنامه های مصوب سال آتی قرار دهیم.

رییس کمسیون پیگیری و نظارت شورای شهر اردبیل مبارزه با فساد اداری با ایجاد سیستم الکترونیک و هوشمند را حائز اهمیت دانست و گفت: از جمله در و دروازه ورود به این بحث تکمیل حلقه های الکترونیکی و سامانه ها است.

صفری با بیان اینکه بیش از 46 عنوان سامانه یا نرم افزار توسط شهرداری در دست اقدام است، گفت: در صورت پشتیبانی 16 عنوان از این سامانه ها تا آخر سال تکمیل می شود و در اختیار مردم قرار داده خواهد شد.

وی همچنین خاطر نشان کرد: تعدادی از این سامانه ها تکمیل شده ولی در شهرداری استفاده نمی شود، تعدادی در مرحله انتشار آگهی مناقصه، تعدادی در مرحله استعلام و تعدادی در انتظار ارتقا قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری تحویل شهرک های جدید مسکونی را پیگیری کند

شهرداری تحویل شهرک های جدید مسکونی را پیگیری کند