مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 10:002023-02-03اقتصادي

شناسایی 543 نیروی کار خارجی غیرمجاز در سیستان و بلوچستان


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون، یک هزار و 398 مورد بازرسی به منظور شناسایی اشتغال اتباع خارجی فاقد پروانه کار در این استان انجام شده است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون، یک هزار و 398 مورد بازرسی به منظور شناسایی اشتغال اتباع خارجی فاقد پروانه کار در این استان انجام شده است.

حامد آرامش در گفت وگو با ایسنا افزود: صیانت از نیروی کار همواره در اولویت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان قرار دارد و بر این اساس با هرگونه اشتغال اتباع خارجی غیر مجاز در استان مطابق مقررات برخورد می شود.

وی بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون، یک هزار و 398 مورد بازرسی در راستای برخورد با اشتغال اتباع خارجی فاقد پروانه کار توسط بازرسان کار در سراسر استان انجام شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیش از 60 درصد میزان بازرسی ها افزایش داشته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان حاصل این بازرسی ها را، شناسایی 543 نیروی کار خارجی غیرمجاز اعلام کرد و گفت: در این مدت 74 نیروی کار ایرانی توسط اداره ها و کارفرمایان جایگزین نیروی کار خارجی در استان شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 543 نیروی کار خارجی غیرمجاز در سیستان و بلوچستان

شناسایی 543 نیروی کار خارجی غیرمجاز در سیستان و بلوچستان