مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 09:452023-02-03پزشكي

افتتاح یک خط تولید دارو در شیراز


همزمان با ایام الله دهه فجر و با حضور مقام های کشوری و استانی، یک واحد تولید دارو در منطقه ویژه اقتصادی شیراز افتتاح شد.

- طی مراسمی و با حضور معاون غذا و داروی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ررییس سازمان غذا و داروی کشور و استاندار فارس، خط تولید دارو در کارخانه سلامت سازان پارس بوعلی افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از علوم پزشکی شیراز، سید حیدر محمدی، معاون وزیر بهداشت در این مراسم، راه اندازی خط تولید قطره های چشمی را اقدامی بزرگ برای کمک به تامین بخشی از نیاز کشور دانست و گفت: امروزه ما بسیاری از داروها را در خود کشور تولید می کنیم و ضمن اینکه وابستگی به سایر کشورها نداریم، داروهای خود را به سایر کشورها نیز صادر می کنیم.

معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ابراز امیدواری کرد که از طریق حمایت های وزارت بهداشت و سازمان های مرتبط بتوانیم داروهایی که در کشور تولید نمی شوند را نیز در داخل کشور تولید کنیم.

حیدری یکی از سیاست های اصلی سازمان غذا و دارو را تلاش برای برون سپاری فعالیت های غیرحاکمیتی عنوان کرد که در همین راستا برنامه ریزی برای تفویض فعالیت ها به استان ها و دانشگاه های علوم پزشکی مانند دانشگاه علوم پزشکی شیراز در دست اقدام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح یک خط تولید دارو در شیراز

افتتاح یک خط تولید دارو در شیراز