مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 09:402023-02-03سياسي

سرمایه گذاری هلدینگ های وزارت کار در کرمانشاه


نمایندگان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در نشست ستاد سرمایه گذاری استان درخواست های متعددی را از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مطرح کردند که مهمترین آن افزایش سرمایه گذاری هلدینگ های وابسته به وزارت کار در کرمانشاه بود.

- حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا نماینده سنقروکلیایی در این نشست که با حضور صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، از اینکه شرکت های وابسته به وزارت کار از جمله شستا و صندوق های بازنشستگی به تعهدات خود در استان عمل نکرده اند، انتقاد کرد.

وی خواستار سرمایه گذاری های جدید در استان شد و گفت: هلدینگ هایی از جمله تاپیکو می توانند در حوزه پتروشیمی در کرمانشاه پای کار بیایند.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با بیان اینکه سرمایه گذاری باید در همه شهرستان های استان صورت بگیرد، خاطرنشان کرد: ایجاد واحدهای تولیدی هم می تواند کشور را از واردات برخی کالاها بی نیاز کند و هم به کمک بیکاری کرمانشاه بیاید.

حسینی کیا اشاره ای هم به عدم همکاری بانک ها در زمینه پرداخت تسهیلات به بهانه عدم توازن منابع و مصارف داشت و عنوان کرد: منابع و مصارف بانک ها باید ملی در نظر گرفته شود، زیرا طبیعی است که با دید استانی، کرمانشاه منابع چندانی برای پرداخت تسهیلات ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری هلدینگ های وزارت کار در کرمانشاه

سرمایه گذاری هلدینگ های وزارت کار در کرمانشاه