مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 09:352023-02-03اقتصادي

طرح موضوع قطار سریع السیر اصفهان-تهران در جلسه شورای اقتصاد


وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به دغدغه فعالان بخش خصوصی اصفهان درخصوص آخرین وضعیت قطار سریع السیر اصفهان-تهران بیان داشت: موضوع قطار سریع السیر در جلسه شورای اقتصاد مطرح شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت شامگاه پنجشنبه در جمع فعالان اقتصادی اصفهان اظهار داشت: منطقه اوراسیا 900 میلیون نفر جمعیت دارد و در آن حجم بالایی از تجارت در جریان است.

وی با اشاره به ظرفیت بالای بازار روسیه برای صادرات محصولات صنعتی ایران بیان کرد: سال گذشته روسیه 90 میلیارد دلار واردات در بخش هایی داشته است که صنعت ما در آن بخش ها صاحب مزیت است و یک نمونه از آن صنعت کفش است.

افزایش صادرات به روسیه با استفاده از ظرفیت شهر خواهرخوانده اصفهان فاطمی امین اصفهان را صاحب ظرفیت بسیار بالایی در حوزه صنعتی دانسته و افزود: اصفهان می تواند با سن پطرزبورگ که به عنوان دو شهر خواهرخوانده با هم دیگر تعریف شده اند، در حوزه صادرات با روسیه فعالیت های جدی انجام دهد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اهمیت تأمین سرمایه از طرف بخش خصوصی عنوان کرد: هرچند نظام مالی ما بانک پایه است اما سرمایه گذاری از طرف بخش خصوصی بسیار مهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح موضوع قطار سریع السیر اصفهان-تهران در جلسه شورای اقتصاد

طرح موضوع قطار سریع السیر اصفهان-تهران در جلسه شورای اقتصاد