مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 09:352023-02-03سياسي

افتتاح یکی از بزرگترین استخرهای گیلان در دهه فجر


فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به افتتاح یکی از بزرگترین استخرهای گیلان پس از 15 سال پیگیری در کانون بسیج رشت گفت: در روز 19 بهمن ماه در ساعت 17 با حضور فرمانده سپاه قدس گیلان این استخر افتتاح خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سرهنگ محمد نیک فطرت، فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت به مناسب فرارسیدن ایام الله دهه فجر با حضور در دفتر خبرگزاری فارس گیلان با مدیر مسؤول و هیئت تحریریه این خبرگزاری دیدار و گفت وگو کرد.

  نیک فطرت با تبریک به مناسبت فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد فجر انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: یاد و خاطرات امام و شهدا را که برای برپایی این انقلاب سال ها تلاش کردند و با جانفشانی خود عزت و استقلال را به کشور هدیه دادند گرامی می داریم.

  وی با بیان اینکه دشمن در ماه های اخیر از تمام ظرفیت های داخلی و خارجی خود برای ایجاد آشوب استفاده کرد، گفت: دشمن در تمام موضوعات فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و با رویکرد فضای مجازی و شعارهای اقتصادی تلاش کرد تا با ایجاد آشوب کاری کند که انقلاب دهه فجر را درک نکند.

  فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به فعالیت های مهم پاسگاه های بسیج در جهت هرچه باشکوه تر برگزار شدن دهه مبارک فجر بیان کرد: بالغ بر 650 برنامه مکتوب را جمع بندی کردیم اما هر کدام از 300 پایگاه بسیج در سطح شهر رشت حدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح یکی از بزرگترین استخرهای گیلان در دهه فجر

افتتاح یکی از بزرگترین استخرهای گیلان در دهه فجر