مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 09:002023-02-03سياسي

قرارگاه فرهنگی در روستاهای بخش مرکزی گلستان تشکیل شد


در راستای اجرای برنامه های فرانگی و اجتماعی در روستاهای بخش فرهنگی قرارگاه فرهنگی در بخش مرکزی تشکیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس مرتضی احمدی در مراسم ملی مهمانان لاله ها و تجلیل از پدران آسمانی اهل سنت در مزار شهدای روستای آق قایه اظهار کرد: با همکاری سازمان تبلیغات، بسیج، دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها قرارگاه فرهنگی بخش مرکزی با هدف اجرای برنامه های فرهنگی اجتماعی و امید افرینی و نشاط در بین مردم روستاها تشکیل شد.

وی تصریح کرد: در این قرارگاه فرهنگی 10 محور برای برگزاری مراسمات داه فجر در روستاها احصا و به تمامی دهیاران ابلاغ شد که مهمترین محو رها تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، پویش روستای دیروز و امروز من بود.

بخشدار مرکزی گنبدکاووس خاطرنشان کرد: در یک ایده جدید و با مشارکت جوانان و نوجوانان، بزرگان و معتمدین روستاها در اقدامی در دهه فجر به دیدار پدران شهدا و جانبازان رفته و از انها تجلیل کردند.

وی ادامه داد: همایش وحدت و انسجام اقوام در ایام دهه فجر در دهستان باغلی مرامه و در روستای شهرک بهشتی، مراسم یادواره شهدا در دهستان و روستای آق اباد، جشن بزرگ فجر بخش مرکزی با حضور دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها به همراه خانواده آنها و میز تخصصی شورایی از جمله برنامه های دهه فجر در بخش مرکزی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه فرهنگی در روستاهای بخش مرکزی گلستان تشکیل شد

قرارگاه فرهنگی در روستاهای بخش مرکزی گلستان تشکیل شد