مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 08:452023-02-03اقتصادي

جهش صنعت برق پس از انقلاب/ رشد 23 برابری مشترکان برق در گیلان


برق یکی از مولفه های توسعه در هر جامعه ای است که ایران و گیلان قبل از انقلاب از آن محروم بودند اما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دورترین نقاط گیلان نیز از این نعمت برخوردار شدند.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها- بهرام قربانپور: کارنامه زیرساخت های عمرانی و توسعه ای ایران در دوران طاغوت مطلوب نبود و مردم در کنار دست و پا زدن در چالش های اقتصادی و معیشتی، در گرداب محرومیت ها و عقب ماندگی ها غوطه ور بودند.

ظلمت و خاموشی علاوه بر فکرها و اندیشه ها در شهرها و روستاها هم حاکم بود و جمعیت قابل توجهی از مردم از نعمت برق بی بهره بودند.

با پیروزی انقلاب اسلامی نور، روشنایی و امید بر پهنه آسمان آبی ایران گسترانده شد تا جایی که امروز دوردست ترین و محروم ترین روستای کشور، از برق و دیگر امکانات بهره مند است.

آماری شگفتانه برای 44 سال تلاش و کوشش محمدتقی مهدی زاده مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به دستاوردهای چشمگیر انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف، اظهار کرد: بعد از انقلاب اسلامی در حوزه برق رسانی به شهرها و روستاهای گیلان اقدامات کم نظیری انجام شده است.

وی با ارائه آماری از اقدامات ارزشمند در حوزه برق استان گیلان بعد از انقلاب اسلامی، افزود: پروژه های برق رسانی در گیلان در طول عمر 44 ساله انقلاب، آماری شگفتانه اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهش صنعت برق پس از انقلاب/ رشد 23 برابری مشترکان برق در گیلان

جهش صنعت برق پس از انقلاب/ رشد 23 برابری مشترکان برق در گیلان