مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 08:352023-02-03ورزشي

فقط به درخشش در میادین جهانی و المپیک می اندیشم


قهرمان رقابتهای جهانی کشتی که چندی پیش عنوان برترین آزادکار جهان را نیز کسب کرد از هم اکنون به تکرار موفقیت و درخشش در رقابتهای جهانی و بازی های المپیک می اندیشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، درخشش رحمان عموزاد ملی پوش تیم کشتی آزاد ایران در سال 2022 باعث شد تا این کشتی گیر جوان و با آتیه، عنوان برترین آزادکار جهان در سال گذشته میلادی را از آن خود کند.

این عنوان در حالی به این ملی پوش ایرانی تعلق گرفت که اتحادیه جهانی کشتی از میان 5 نامزد دریافت عنوان ستاره کشتی آزاد جهان این انتخاب را انجام داد.

رحمان عموزاد که در رقابت های جهانی 2022 صربستان و مسابقات قهرمانی آسیا موفق به کسب مدال طلا شد با اشاره به برنامه های خود برای رویدادهای مهم آتی اظهار داشت: مدتی در اردوی آماده سازی تیم ملی در خانه کشتی تمرینات خودم را در کنار دیگر آزادکاران و زیر نظر کادر فنی پیگیری می کنم.

وی افزود: خوشبختانه از نظر آمادگی جسمانی در وضعیت خوبی قرار دارم و با توجه به اینکه فعلاً تا سال آینده هیچ میدانی را پیش رو ندارم، فقط و فقط به پیگیری جدی تمریناتم می اندیشم تا آمادگی خودم را همچنان حفظ و تقویت کنم.

قهرمان کشتی جهان ادامه داد: به احتمال فراوان طبق برنامه باید ابتدای سال 1402 در یک تورنمنت بین المللی شرکت کنم، اما هدف اصلی من همانطور که بارها اعلام کردم حض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقط به درخشش در میادین جهانی و المپیک می اندیشم

فقط به درخشش در میادین جهانی و المپیک می اندیشم