مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 08:152023-02-03سياسي

باید با دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز برخورد قاطع شود


نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: وجود سلاح های غیرمجاز همواره یک عامل ناامنی است و باید با دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز برخورد قاطع و بازدارنده شود.

- ابراهیم عزیزی در گفتگو با خبرنگار مهر ، در واکنش به شکایت جمهوری آذربایجان از ایران به مجامع بین المللی پیرو حادثه ای که در سفارت آذربایجان در تهران رخ داد، اظهار داشت: این حادثه با انگیزه شخصی بوده و باید در حوزه های اجتماعی و غیرامنیتی تحلیل شود و مورد مداقه قرار گیرد.

آنچه تاکنون محرز شده این است که ضارب با خانواده خود مشکل داشته و به علت یک مشکل خانوادگی و عصبانیتی که پیرو این موضوع برای وی به وجود آمده بود، دست به این اقدام زد.

وی با تاکید بر ضرورت افزایش امنیت مراکز حساس، گفت: مواظبت از اماکن مهم، حساس و دیپلماتیک برای ما اهمیت زیادی دارد که این موضوع باید همواره تقویت شود.

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هم حتماً در آینده درباره این موضوع جلسه ای می گذارد تا در این زمینه راهکارهایی در نظر گرفته شود.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: باید مجموعی از اقدامات را مورد قرار دهیم تا ضریب امنیتی و دفاعی کشور مخصوصاً در اماکن حساس افزایش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید با دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز برخورد قاطع شود

باید با دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز برخورد قاطع شود