مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 06:452023-02-03سياسي

امیرعبداللهیان نیکاراگوئه را به مقصد ونزوئلا ترک کرد


وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه سفرش به آمریکای لاتین پس از دیدار و گفت وگو با مقامات نیکاراگوئه راهی ونزوئلا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به نیکاراگوئه، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در رأس هیأتی و به منظور دیدار و گفت وگو با مقامات نیکاراگوئه به ماناگوآ سفر کرده است، پس از دیدار و گفت وگو با مقامات این کشور و در ادامه سفرش به آمریکای لاتین ماناگوآ را به مقصد کاراکاس پایتخت ونزوئلا ترک کرد.

وی در این سفر با دانیل اورتگا رییس جمهور نیکاراگوئه، دنیس مونکادا وزیر خارجه، رییس مجلس نمایندگان و دیگر مقامات دیدار و گفت وگو کرد.

وزیر خارجه و هیأت همراه همچنین از پالایشگاه رویای آرمانی سیمون بولیوار بازدید و با مقامات تیم اقتصادی دولت نیکاراگوئه دیدار و گفت وگو کرد.

به گزاذش فارس، مرتضی محمودوند نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، عیسی کاملی دستیار وزیر ور مدیرکل آمریکا، علی چگنی مدیرکل دفتر دیپلماسی اقتصاد مقاومتی، عبدالله نکونام قدیری معاون سخنگو و مدیرکل دیپلماسی رسانه ای، مجتبی بنی اسدزاده دستیار وزیر در امور اجرایی و رضا نظرآهاری مشاور وزیر حسین امیرعبداللهیان را در این سفر همراهی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان نیکاراگوئه را به مقصد ونزوئلا ترک کرد

امیرعبداللهیان نیکاراگوئه را به مقصد ونزوئلا ترک کرد