مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 02:202023-02-02سياسي

گره گشایی مشکل واحد تولیدی در سوادکوه/ 1100 کارگر بیکار نشدند


رییس کل دادگستری مازندران از گره گشایی و رفع مشکل یک واحد تولیدی درحوزه زغال سنگ با کمک و پیگیری های دادستان مرکز استان و دادستانی سوادکوه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، حجت الاسلام محمدصادق اکبری رییس کل دادگستری استان مازندران، از گره گشایی و رفع مشکل یک واحد تولیدی در حوزه زغال سنگ با کمک و پیگیری های دادستان مرکز استان و دادستانی سوادکوه خبر داد.

  وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری بر حمایت از تولید و تاکیدات رییس قوه قضاییه درباره کمک به حل مشکلات واحدهای تولیدی و اشتغال زا، فزود: تولید در افزایش رضایت مندی و بالارفتن سطح زندگی و رفاه مردم و به تبع آن کاهش منازعات و ورودی پرونده به محاکم به ویژه جلوگیری از تضییع حقوق عامه که از اولویت های دستگاه قضایی به شمار می رود بسیار موثر است.

رییس کل دادگستری مازندران تصریح کرد: این شرکت از شرکت های معتبر و مهم سوادکوه است که درباره صدور پروانه بهره برداری با مشکلات بسیار روبه رو بوده، با ورود دستگاه قضایی و دادستانی مرکز استان به عنوان دبیر حمایت از سرمایه گذاری و با بازدیدهای دادستان شهرستان سوادکوه از این واحد تولیدی، نسبت به رفع مشکل اقدام شد.

  اکبری تصریح کرد: در این شرکت یک هزار و 100 کارگر در حال فعالیت هستند که مشکلات حقوقی و عدم صدورپروانه بهره دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گره گشایی مشکل واحد تولیدی در سوادکوه/ 1100 کارگر بیکار نشدند

گره گشایی مشکل واحد تولیدی در سوادکوه/ 1100 کارگر بیکار نشدند