مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 00:202023-02-02اقتصادي

افتتاح و اجرای 137 طرح در تنگستان در دهه فجر


137 طرح با سرمایه گذاری سه هزار و 700 میلیارد تومان در تنگستان در دهه فجر امسال، افتتاح یا اجرایی شده اند که اتفاق بزرگی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد لطفی پنج شنبه شب در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این میزان سرمایه گذاری در تنگستان بی سابقه است، افزود: نماینده دشتی و تنگستان در مجلس و مسئولان شهرستانی و استانی در خلق این موفقیت بسیار نقش آفرین بوده اند.

فرماندار تنگستان از افتتاح طرح ماهی در قفس در بخش ساحلی تنگستان خبر داد و تصریح کرد: برای این طرح بزرگ بیش از 100 میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

لطفی خاطر نشان کرد: همچنین عملیات اجرایی طرح روشنایی اسکله بندر بوالخیر با سرمایه گذاری قابل توجه توسط سازمان بنادر آغاز شده است.

فرماندار تنگستان افزود: امروز عملیات اجرایی 6 مدرسه در تنگستان آغاز و ساختمان اداری آموزش و پرورش این شهرستان نیز افتتاح شد.

احمد لطفی از راه اندازی کارخانه تولید غذای ماهی و میگو توسط شرکت لیان خبر داد و اظهار داشت: شرکت لیان یک هلدینگ است که عملیات تولید غذای آبزیان را انجام داده و طی دو روز اخیر، سه مجموعه عظیم توسط این هلدینگ افتتاح و اجرایی شده است.

تنگستان ضمن بیان اینکه خرسندیم که تنگستان پیشتاز پروژه ها و برنامه های دهه فجر در استان است، اظهار داشت: سه هزار و 700 میلیارد تومان اعتبار کل پرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و اجرای 137 طرح در تنگستان در دهه فجر

افتتاح و اجرای 137 طرح در تنگستان در دهه فجر