مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 23:352023-02-02سياسي

نماینده زن مسلمان کنگره آمریکا از کمیته روابط خارجی اخراج شد


ایلهان عمر، نماینده مسلمان زن حزب دموکرات از کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا که جمهوریخواهان در آن اکثریت را در اختیار دارند، به دلیل انتقاد از رژیم اسراییل اخراج شد.

- ایلهان عمر، نماینده مسلمان زن حزب دموکرات از کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا که جمهوریخواهان در آن اکثریت را در اختیار دارند، به دلیل انتقاد از رژیم اسراییل اخراج شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ایلهان عمر نماینده زن مسلمان عضو حزب دموکرات آمریکا روز پنجشنبه به وقت محلی در یک رای گیری حزبی که با بحث جنجالی در صحن مجلس نمایندگان و فریاد و خشم او همراه بود از کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان اخراج شد.

مجلس نمایندگان آمریکا با 218 رای موافق جمهوریخواهان و 211 رای مخالف دموکرات ها، ایلهان عمر را از کمیته روابط خارجی این مجلس اخراج کرد.

ایلهان عمر یک پناهنده اهل کشور سومالی، یکی از نخستین زنان مسلمانی است که در مجلس نمایندگان خدمت می کند و اغلب با تهدید به مرگ و سایر تهدیدهای خشونت روبرو می شود.

دفتر این نماینده زن مسلمان کنگره آمریکا به رسانه های آمریکایی گفته است از زمان مطرح شدن مجدد نام ایلهان عمر در اخبار، تهدیدهای خشونت آمیز علیه وی به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده زن مسلمان کنگره آمریکا از کمیته روابط خارجی اخراج شد

نماینده زن مسلمان کنگره آمریکا از کمیته روابط خارجی اخراج شد