مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 23:252023-02-02اقتصادي

تحقق اشتغالزایی صد درصدی در استان تهران تا پایان سال


معاون امور اقتصادی استانداری استان تهران گفت: در سال جاری در استان تهران صد هزار نفراشتغال زایی شده است که تا پایان سال به صد درصد کامل برای اشتغالزایی خواهیم رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، علی مهری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران در دومین روز از دهه فجر به همراه مجید درویشی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه ورامین و حسن فیروزی معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ورامین با حضور در باغ نوآوری از روند فعالیت ها و حمایت از کسب و کارهای کوچک بازدید کردند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران در حاشیه این بازدید اظهار کرد: در حوزه حمایت از شرکت های دانش بنیان، کسب و کارهای نوپا و استارتاپ ها اقدامات خوبی در شهرستان ورامین انجام شده است.

وی گفت: باغ نوآوری در ورامین به عنوان یک مرکز خلاق و مرکز رشد در مسیر شتابدهی کسب و کارها گام بر می دارد و اکنون مجموعه ها و شرکت های مختلفی در این مرکز مستقر شده اند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران با اشاره به اشتغالزایی انجام شده در پروژه های دهه فجر استان تهران، افزود: بیش از 13 هزار نفر در پروژه های دهه فجر استان تهران اشتغال زایی شده است.

مهری در ادامه بیان کرد: در سال جاری در استان تهران برای صد هزار نفر اشتغال زایی شده است که تا پایان سال به ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق اشتغالزایی صد درصدی در استان تهران تا پایان سال

تحقق اشتغالزایی صد درصدی در استان تهران تا پایان سال