مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 23:152023-02-02حوادث

جنایت به سبک سینمایی!


پس از یک سال رصدهای اطلاعاتی، راز جسد سوخته مرد غریبه ای در مشهد فاش شد که پشت فرمان خودرویی به درون دره حاشیه جاده نیشابور – مشهد سقوط کرده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، صبح بیست و یکم بهمن سال گذشته، رانندگان و مسافرانی که در حاشیه جاده نیشابور – مشهد ، توقف کرده بودند تا در هوای سرد زمستانی از زیبایی های طبیعت لذت ببرند ناگهان دود سیاه رنگی را مشاهده کردند که به فاصله اندکی از جاده در منطقه ملک آباد و از درون دره ای حدود 75 متری به هوا برخاسته بود.

برخی از مسافران بر اثر کنجکاوی به طرف تپه های بلند اطراف رفتند و خودروی پژویی را دیدند که به ته دره سقوط کرده بود.

لحظاتی بعد ماجرا از طریق پلیس 110به نیروهای پاسگاه انتظامی محل گزارش شد و گروهی از ماموران به همراه عوامل آتش نشانی عازم منطقه مذکور شدند.

بررسی های مقدماتی بیانگر آن بود که راننده 35 ساله لاغراندام در پشت فرمان پژو 206 سفید رنگ جان باخته و انفجاری نیز داخل خودرو بر اثر سقوط رخ داده است.

دقایقی بعد ماجرای این حادثه هولناک در حالی مشکوک شد که جسد راننده به طور کامل نسوخته بود اما او در فصل زمستان کفشی در پا نداشت.

باد شدیدی می وزید و امدادگران آتش نشانی به سختی می توانستند درهای خودرو را برای بیرون آوردن پیکر راننده باز کنند در همین حال نیروهای انتظامی، مراتب را به قاضی ویژه ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنایت به سبک سینمایی!

جنایت به سبک سینمایی!