مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 23:002023-02-02ورزشي

4 مدال طلا و دو نقره برای کشتی آزاد/ تیم ملی ایران نایب قهرمان شد


تیم ملی کشتی آزاد ایران با کسب 4 مدال طلا و 2 مدال نقره عنوان نایب قهرمانی مسابقات بین المللی کشتی آزاد رنکینگ اتحادیه جهانی را به خود اختصاص داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رقابت های بین المللی کشتی آزاد رنکینگ اتحادیه جهانی جام اوپن زاگرب روزهای 12 و 13 بهمن ماه در شهر زاگرب کرواسی برگزار شد که نمایندگان کشورمان به 4 مدال طلا، 2 مدال نقره و عنوان نایب قهرمانی دست یافتند.

در پایان این مسابقات، رضا اطری در وزن 61 کیلوگرم، علی سوادکوهی در وزن 79 کیلوگرم، حسن یزدانی در وزن 86 کیلوگرم و امیرحسین زارع در وزن 125 کیلوگرم به مدال طلا و یونس امامی در وزن 74 کیلوگرم و امیرعلی آذرپیرا در وزن 97 کیلوگرم به مدال نقره دست یافتند.

در رده بندی تیمی، تیم 6 نفره ایران در این مسابقات با کسب 140 امتیاز در جایگاه دوم ایستاد و تیم آمریکا که با ترکیب کامل شرکت کرده بود با 174 امتیاز اول شد.

آذربایجان نیز با 135 امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.

نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است: در وزن 61 کیلوگرم رضا اطری در دور نخست با نتیجه 4 بر 3 شوتا فارتنادزه از گرجستان را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

وی در این مرحله مقابل گامزاتگادجی خالیدوف از مجارستان با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید و به دیدار فینال اطری در دیدار فینال با نتیجه 11 بر 3 و ضربه فنی نارانخو نارمانداخ د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 مدال طلا و دو نقره برای کشتی آزاد/ تیم ملی ایران نایب قهرمان شد

4 مدال طلا و دو نقره برای کشتی آزاد/ تیم ملی ایران نایب قهرمان شد