مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 22:452023-02-02سياسي

غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا در اسلامشهر


بمناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر ،مزارشهدای شهرستان اسلامشهر عطر افشانی و گلباران شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، در دومین روز از دهه مبارک فجر عصر امروز با حضور امام جمعه، فرماندار و مسئولان شهرستان اسلامشهر و خانواده های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم، مزار مطهر شهدای این شهرستان در آستان مقدس امامزاده عقیل(ع) غبار روبی، عطرافشانی و گلباران شد.

حجت الاسلام محمدباقر برقراری امام جمعه شهرستان اسلامشهر، در آیین گلباران مزار شهدای شهرستان اسلامشهر، اظهار کرد: عزت، شرف و قدرت امروز کشور را در پرتو رشادت، شهامت، ایثارگری ایثارگران و شهیدان دفاع مقدس بدست آورده ایم، راه عزت را شهدای عزیز به ما یاد داده اند، این راه پرافتخار است.

امام جمعه اسلامشهر، افزود: راه شهدا، مسیر سعادت و خوشبختی و عزت و مسیر تشابه به اولیاء خداوند و ائمه هدی است، همه اولیاء و صالحین جزء در راه خدا شهید شدند.

وی بیان کرد: به تعبیر بنیاگذار جمهوری اسلامی ایران، ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد، بخاطر اینکه خداوند متعال برای شهدا سفره ای ویژه  پهن کرده و شهدا از مائده آسمانی بهره مند می شوند.

حجت الاسلام برقراری، گفت: خون مطهر شهدای دوران دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و مدافعان امنیت و دیگر شهدای این سرزمین نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیمه کرده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا در اسلامشهر

غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا در اسلامشهر