مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 22:452023-02-02اقتصادي

کلنگ بزرگ ترین کارخانه تولید کیت آزمایشگاهی خاورمیانه در نوشهر به زمین زده شد


در دومین روز از دهه ی مبارک فجر، کلنگ بزرگ ترین کارخانه تولید کیت و دستگاه آزمایشگاهی خاورمیانه با سرمایه گذاری اولیه 700 میلیارد تومانی و با اشتغال زایی 1300 نفر به صورت مستقیم وغیر مستقیم در بندر نوشهر به زمین زده شد.

- ایسنا/مازندران در دومین روز از دهه ی مبارک فجر، کلنگ بزرگ ترین کارخانه تولید کیت و دستگاه آزمایشگاهی خاورمیانه با سرمایه گذاری اولیه 700 میلیارد تومانی و با اشتغال زایی 1300 نفر به صورت مستقیم وغیر مستقیم در بندر نوشهر به زمین زده شد.

مدیرعامل شرکت نویان نگین پارسیان در خصوص این پروژه بزرگ و فعالیت های این شرکت اظهار کرد: در زمان بروز بیماری کرونا و همه گیر شدن آن و نبود زیرساخت های لازم در کشور تولید محصولات تشخیصی به ذهن ما خطور کرد تا در این بخش به خودکفایی برسیم.

محمد صالحی افزود: پیش از این پروژه، حدود 99 درصد محصولات تشخیصی وارداتی بوده است و با پاندمی کرونا تامین این محصولات قطع شد.

وی با بیان اینکه سهام داران شرکت به فکر تولید کیت های آزمایشگاهی برای نخستین بار در کشور افتادند، تصریح کرد: این شرکت در حال حاضر دارای 150 نیروی مستقیم فعال در تهران دارد همچنین حدود یک هزار فعالیت شغلی غیر مرتبط را در سطح کشور و اشتغالزایی پایدار را ایجاد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ بزرگ ترین کارخانه تولید کیت آزمایشگاهی خاورمیانه در نوشهر به زمین زده شد

کلنگ بزرگ ترین کارخانه تولید کیت آزمایشگاهی خاورمیانه در نوشهر به زمین زده شد