مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 22:352023-02-02سياسي

عطر افشانی مزار مطهر شهدای شهرقدس در دهه فجر


همزمان با دهه مبارک فجر آیین عطرافشانی گلزار شهدا و تجدید پیمان با شهیدان والامقام در شهرستان قدس برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرقدس، به مناسبت گرامی داشت دهه مبارک فجر و چهل وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مزار مطهر شهدای شهرقدس با حضور جمعی از مسوولان شهری، خانواده معظم شهدا و ایثارگران عصر امروز گلباران و عطر افشانی شد.

  وحید گلیکانی فرماندار شهرستان قدس ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و ولادت حضرت حضرت علی علیه السلام اظهار کرد: در 8 سال دفاع مقدس علیرغم اینکه تمام دنیا علیه ایران جنگید اما یک وجب از خاک کشور به دست بیگانگان نیفتاد و پس از آن تحریم های مختلف و متعددی بر ایران وارد شد.

وی گفت: دشمن خیلی تلاش کرد تا به نظام جمهوری اسلامی ایران ضربه بزند و فتنه های مختلفی برنامه ریزی کردند اما با پشتیبانی و رهبری ولایت فقیه به اهداف خود نرسیدند.

  فرماندار قدس با بیان اینکه ملت ایران دانا و ولایتمدار است و مردم با پیروی از ولایت و ایثارگری شهدا و جانبازان از اهداف و آرمان های شهیدان پاسداری کردند، افزود: یکی از این اهداف لبیک گویی به ولایت فقیه است و این مهم در وصیت نامه شهدا مورد تاکید بوده و باید منش شهدا و رفتار جانبازان را سرلوحه کار خود قرار دهیم تا در امانتداری آن کارنامه خوبی داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عطر افشانی مزار مطهر شهدای شهرقدس در دهه فجر

عطر افشانی مزار مطهر شهدای شهرقدس در دهه فجر