مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 22:302023-02-02سياسي

کمبود امکانات در چهارمحال و بختیاری باید رفع شود


شهرکرد_معاون عمرانی وزیر کشور گفت: امکانات و تجهیزات استان چهارمحال و بختیاری در مواقع بحران کم است که باید مدیران برای تهیه آن ها پیگیری های لازم را انجام دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی جمالی نژاد عصر پنج شنبه در شورای اداری کوهرنگ اظهار کرد: با توجه به اینکه تا پایان سال ممکن است چندین سامانه بارشی دیگر وارد کشور شود، لازم است همه تدابیر در نظر گرفته شود که مردم دچار آسیب و بحران نشوند.

وی با اشاره به اینکه این استان از لحاظ ماشین آلات و تجهیزات ضعیف است و همین کار را برای مدیران سخت می کند تصریح کرد: دستگاه های اجرایی لازم است پیگیر خرید تجهیزات کامل برای زمان های بحرانی در استان باشند.

جمالی نژاد ادامه داد: لازم است در حوزه آب، برق، گاز و مخابرات و بازگشایی جاده ها همه تصمیمات لازم اتخاذ شود که در این مواقع بحرانی هیچ شهر یا روستایی با چالش روبه رو نشود و اگر به مشکلی در این زمینه برخورده اند هرچه سریع تر مشکل آنها رفع شود.

وی با اذعان بر اینکه استان های همجوار را برای کمک به استان چهارمحال و بختیاری بسیج کرده ایم گفت: خدمات رسانی به مردم باید در اسرع وقت صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود امکانات در چهارمحال و بختیاری باید رفع شود

کمبود امکانات در چهارمحال و بختیاری باید رفع شود