مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 22:302023-02-02سياسي

فعالیت قانونمند پلت فرم های نمایش فیلم یک فرصت برای نظام است


عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: فعالیت پلت فرم های نمایش آنلاین و فیلم اگر مبتنی بر ملزومات قانونی اجرایی شود، فرصتی مغتنم برای ایجاد یک رسانه مؤثر در نظام را فراهم می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگارمهر غلامرضا منتظری شامگاه پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهارکرد: استمرار فعالیت پلت فرم های نمایش آنلاین و فیلم اگر مبتنی بر استانداردهای قانونی اجرایی شود هیچ تهدیدی برای نظام یا تلویزیون نیست.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: ارائه محتوا برای مخاطب در پلت فرم های نمایش زنده یا فیلم و سریال باید به صورت قانون مند و در چارچوب قواعد نظام انجام شود.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی به ضرورت نظارت بر فضای مجاز تاکید کرد و گفت: فعالیت های افسار گسیخته و غیرقانونی در رسانه های مجازی فعال در بستر شبکه های اجتماعی پذیرفتنی نیست.

منتظری بیان کرد: همگان باید مقید به اقدام در چارچوب قانون باشند حتی افرادی که می خواهند در فضای مجازی فعالیت اقتصادی و کسب و کارهای اینترنتی راه اندازی کنند باید قاعده های تکلیفی و استانداردها را بپذیرند.

وی بیان کرد: ما وظیفه داریم در هر فرصتی و مناسبتی گزارشی از تلاش و کوشش انجام گرفته در خانه ملت به اعتمادکنندگان خودمان ارائه دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت قانونمند پلت فرم های نمایش فیلم یک فرصت برای نظام است

فعالیت قانونمند پلت فرم های نمایش فیلم یک فرصت برای نظام است