مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 22:202023-02-02سياسي

ملت ایران تحریم های دشمنان را خنثی کرده اند


نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: شیطان چهل سال انواع تحریم سیاسی و اقتصادی را به ملت قهرمان ایران تحمیل می کند تا امنیت توحیدی ملت ایران را بگیرد، - اما به دلیل اینکه شما جلوی شیطان ایستادید به طور حتم فرج و رحمت الهی را خواهید داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری که در آیین میهمانی لاله ها و عطرافشانی و گلباران مزار مطهر شهدا در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) سخن می گفت،ضمن تبریک ایام میلاد مسعود امیرالمؤمنین علی (ع) و روز پدر گفت: پیامبر اکرم (ص) در مورد ایشان فرمودند: من و علی پدر این مردم هستیم و لذا هرکس عاق والدین شود عاقبت بخیر نخواهد شد و لعنت ابدی نصیب کسانی است که عاق پیامبر اکرم (ص) و حضرت علی (ع) یعنی پدران بشریت شوند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به آثار دنیوی عاق والدین و پدر معنوی امت، گفت: اگر از جانب ولایت پیامبر (ص) و امیرالمؤمنین (ع) کسی امنیت پیدا نکند و به آرامش باطنی و ظاهری نرسد، به طور حتم در ولایت شیطان امنیت دنیا و آخرت پیدا نخواهد کرد.

حجت الاسلام شکری تأکید کرد: من در ابتدا سلام مقام معظم رهبری را خدمت خانواده بزرگوار شهدا، پدران، مادران، همسران، فرزندان، خواهران، برادران و اقوام شهید ابلاغ می کنم زیرا ایشان فرمودند به محضر خانواده های ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت ایران تحریم های دشمنان را خنثی کرده اند

ملت ایران تحریم های دشمنان را خنثی کرده اند