مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 22:112023-02-02ورزشي

عضو کمیسیون تلفیق: بودجه 1402 را کارشناسان و مردم نقد کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دشتستان، ابراهیم رضایی عضو کمیسیون تلفیق بودجه 1402 مجلس شورای اسلامی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از کارشناسان، متخصصان، نخبگان، صاحب نظران و عموم مردم می خواهیم تا ضمن نقد و ارزیابی لایحه بودجه سال آینده کشور، پیشنهادهای خود را ارسال کنند.

نماینده دشتستان با اشاره به بررسی لایحه بودجه سال آینده در مجلس گفت: این اشتباه است که فکر کنیم لایحه بودجه تنها یک سند مالی ملی است بلکه لایحه بودجه نقشه راه یک ساله کشور است.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه 1402 مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این لایحه تا حدود زیادی جهت گیری های کشور در حوزه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، عمرانی، علمی، ورزشی، سلامت و حتی در عرصه سیاسی و بین الملل را به صورت پیدا یا پنهان تعیین می کند لذا تدوین درست آن متناسب با نیاز جامعه اهمیت بسیار بالایی دارد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: یکی از مهمترین مأموریت های سالانه مجلس شورای اسلامی، بررسی و تصویب لایحه بودجه است.

وی افزود: تلاش داریم با استفاده از ظرفیت کارشناسان، نخبگان و متخصصان بومی، بهترین و دقیق ترین اصلاحات را بر روی لایحه بودجه اعمال کنیم به نحوی که اشکالات و اشتباهات گذشته در آن تکرار نشود و پاسخگوی حل مسائل کشور و مردم باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو کمیسیون تلفیق: بودجه 1402 را کارشناسان و مردم نقد کنند

عضو کمیسیون تلفیق: بودجه 1402 را کارشناسان و مردم نقد کنند