مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 22:102023-02-02سياسي

نطفه پتروشیمی الوند با تقلب بسته شده


نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی گفت: - ایسنا/مرکزی نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی گفت: محمود احمدی بیغش شامگاه 13 بهمن 1401 در نشست مطبوعاتی اظهار کرد: شهرستان شازند متاسفانه از همه جهات کم برخوردار است و هر چه می دویم به جایی نمی رسیم که این شهرستان را به لحاظ عمرانی، زیرساخت ها توسعه دهیم.

وی افزود: شهرستان شازند دارای 220 روستاست که 45 روستای آن دارای مشکلات اوقافی است و اوقاف در پاسخگویی به مردم در چند سال اخیر کوتاهی داشته است.

وی گفت: در طول 43 سال اخیر وعده هایی را داده ایم که نتوانسته ایم محقق کنیم و این کوتاهی از سوی مسئولان بوده است، مردم هرآنچه داشته اند در طبق اخلاص گذاشته اند و مسئولان نیز باید جرات پاسخگویی به مردم را داشته باشند ولی در این رابطه کوتاهی شده است، متاسفانه اوقاف در بسیاری از نقاط کشور و استان از موضع قدرت با مردم صحبت می کند.

احمدی بیغش با بیان اینکه در 45 روستای شازند که با اوقاف درگیرند، مردم نظری خلاف نظر اوقاف دارند، ماه گذشته سوالی را مطرح کردم و در جلسه ای مقرر شد که تمهیداتی را برای رفع مشکلات شهرستان پیدا کنند، قائم مقام رییس سازمان اوقاف دو هفته پیش در شازند جلسه ای داشت و معتمدین روستاهای درگیر حضور داشتند و تصمیمات خوبی اتخاذ شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نطفه پتروشیمی الوند با تقلب بسته شده

نطفه پتروشیمی الوند با تقلب بسته شده