مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 21:502023-02-02اقتصادي

پیشرفت35درصدی پروژه جهاد آب رسانی در لرستان/فعالیت 33 هزار جهادگر


رییس سازمان بسیج سازندگی لرستان با اشاره به پیشرفت 35 درصدی پروژه جهاد آب رسانی در این استان، فعالیت 33 هزار جهادگر در لرستان خبر داد.

- به گزارش، سرهنگ احسان جهانبخش امروز پنج شنبه در جریان افتتاح پروژه های بسیج سازندگی لرستان به مناسبت دهه فجر با اشاره به افتتاح پروژه روکش آسفالت روستای اسکین به رباط به طول 6.

5 کیلومتر محور اصلی و سه کیلومتر راه فرعی و همچنین شش میلیارد تومان اعتبار، اظهار داشت: در این راستا 611 تن قیر مورد استفاده قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه این پروژه در یک زمان کوتاه و با نظارت راه و شهرسازی اجرا شده است، عنوان کرد: همچنین با همت مردم و تلاش نیروهای جهادی و صرفه جویی در پروژه های دیگر 10 کیلومتر کانال آب کشاورزی را در هفت روستای این منطقه احداث کردیم.

فعالیت 2850 گروه جهادی در لرستان رییس سازمان بسیج سازندگی لرستان، تاکید کرد: در این راستا مصرف آب بیش از هزار هکتار از اراضی کشاورزی این منطقه بهینه شد و زمینه افزایش تولید محصولات کشاورزی در این منطقه فراهم شد.

سرهنگ جهانبخش در ادامه سخنان خود، بیان داشت: بسیج سازندگی استان لرستان با دو هزار و 850 گروه جهادی و 33 هزار جهادگر پای کار برای رفع مشکلات مردم در روستاها و مناطق محروم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت35درصدی پروژه جهاد آب رسانی در لرستان/فعالیت 33 هزار جهادگر

پیشرفت35درصدی پروژه جهاد آب رسانی در لرستان/فعالیت 33 هزار جهادگر