مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 21:302023-02-02اجتماعي

عملیات اجرایی ایجاد زیرساخت های منطقه عظیمیه به زودی آغاز می شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین گفت: با توجه به پیش بینی های انجام شده، عملیات اجرایی ایجاد زیرساخت های منطقه عظیمیه شهر قزوین به زودی آغاز خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، مهدی رجحانی اظهار کرد: با توجه به پیش بینی های انجام شده، عملیات اجرایی ایجاد زیرساخت.

های منطقه عظیمیه شهر قزوین به زودی آغاز خواهد شد.

وی افزود: یکی از مشکلات بیش از سه دهه استان قزوین عدم تأمین زیرساخت های محدوده موسوم به عظیمیه بوده است که برای تعداد زیادی از شهروندان و مردم قزوین که به امید خانه دار شدن در آنجا زمین خریداری کرده بودند و به دلیل فقدان زیرساخت ها موفق به احداث مسکن نشده بودند، مشکلاتی را ایجاد کرده بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین تصریح کرد: با دستور استاندار قزوین برای ایجاد کارگروه ویژه رفع مشکلات اراضی و تعاونی های مسکن استان قزوین در بهمن سال گذشته و بررسی موضوع عظیمیه در اسفند ماه همان سال، با 11 ماه پیگیری مستمر، جلسات متعدد، اهتمام اداره کل راه و شهرسازی استان و همراهی کم سابقه و بسیار مناسب سازمان ملی زمین مسکن و همه مدیران مرتبط استانی، مجموعه مدیریتی استان موفق به اخذ مصوبه سازمان ملی مسکن شد تا برای تأمین زیرساخت ها از زمین های ملی استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی ایجاد زیرساخت های منطقه عظیمیه به زودی آغاز می شود

عملیات اجرایی ایجاد زیرساخت های منطقه عظیمیه به زودی آغاز می شود