مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 21:202023-02-02اقتصادي

سرمایه گذاری 890 میلیارد تومانی دولت برای نوسازی مدارس در گلستان


استاندار گلستان از سرمایه گذاری 890 میلیارد تومانی دولت سیزدهم برای نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در این استان خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی محمد زنگانه عصر پنجشنبه در مراسم بهره برداری از پروژه های نوسازی مدارس استان گلستان اظهار کرد: طرح ملی محرومیت زدایی با 50 پروژه و 300 کلاس درس با مساحت 50 هزار متر مربع با اعتبار 260 میلیارد تومان در این دولت در استان گلستان به اجرا گذاشته شده است.

استاندار گلستان افزود: آسفالت و ایزوگام مدارس با مساحت 120 هزار متر مربع با اعتبار 20 میلیارد تومان، استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس با 750 کلاس درس با اعتبار 35 میلیارد تومان، جمع آوری مدارس کانکسی مستقل در مناطق محروم استان در قالب طرح شهید پناهی بخشی دیگر از اقدامات دولت سیزدهم در این مدت است.

وی گفت: تصویب پنج طرح با اعتبار 210 میلیارد تومان در سفر رییس جمهور به گلستان اتفاق بسیار مثبتی بود که در این سفر رقم خورد.

زنگانه بیان کرد: تکمیل پروژه تمام خیری هنرستان محمدی در گنبدکاووس با هزینه 27 میلیارد تومان، تکمیل اولین مرکز رشد و فن آوری دانش آموزی در مرکز استان با اعتبار 10 میلیارد تومان و تکمیل اولین استخر دانش آموزی شهرستان گنبدکاووس با اعتبار 20 میلیارد تومان به مساحت هزار و 500 متر از دیگر دستاوردهای دولت سیزدهم در استان گلستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 890 میلیارد تومانی دولت برای نوسازی مدارس در گلستان

سرمایه گذاری 890 میلیارد تومانی دولت برای نوسازی مدارس در گلستان