مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 20:402023-02-02سياسي

نیروی هوایی ارتش همواره در راستای منویات امامین انقلاب حرکت کرده


نیروی هوایی ارتش همواره به معنی واقعی کلمه، مردمی، از مردم، با مردم و در کنار مردم بوده و برای تحقق اهداف مردم در راستای منویات امامین انقلاب حرکت کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در آستانه 19 بهمن سالروز نیروی هوایی ارتش، نشست هماهنگی و هم افزایی فرماندهان و مسئولان عالی رتبه ارتش با حضور امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، معاونان، فرماندهان نیروها و جمعی از مسئولان عالی رتبه ارتش در ستاد فرماندهی نیروی هوایی ارتش برگزار شد.

فرمانده کل ارتش در این نشست با گرامیداشت دهه مبارکه فجر، ولادت امیرالمومنین (ع) و سالروز نیروی هوایی ارتش، این روز را به فرماندهان و آحاد کارکنان و خانواده محترم این نیروی الهی تبریک گفت و اظهار داشت: نیروی هوایی ارتش جانفشانی ها و اقدامات بزرگ، فراموش نشدنی، تعیین کننده و تاثیرگذاری در پیروزی انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، دفاع از حرم، کمک های مومنانه و مردم یاری انجام داده و در همه بحران ها و شرایط مختلف کنار مردم بوده است.

وی افزود: نیروی هوایی ارتش همواره به معنی واقعی کلمه، مردمی، از مردم، با مردم و در کنار مردم بوده و برای تحقق اهداف مردم در راستای منویات امامین انقلاب حرکت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی هوایی ارتش همواره در راستای منویات امامین انقلاب حرکت کرده

نیروی هوایی ارتش همواره در راستای منویات امامین انقلاب حرکت کرده